donderdag 18 september 2008

Dat kan echt niet hoor!



Ik zag vandaag in de Haagse tram een dame met haar haar prachtig opgestoken, die een feestelijk zwart jurkje met een frivool satijnen randje aan de onderkant droeg, en daaronder een glanzend zwarte panty. Mijn blik gleed waarderend verder naar beneden. Maar toen volgde de afknapper: ze droeg sandalen! En dan bedoel ik niet van die elegante damessandaaltjes, nee, ze droeg van die sportgevallen. Dat kan echt niet hoor! Dat doet veel te veel pijn aan Imelsjes ogen!!

9 opmerkingen:

elke zei

misschien had ze haar mooie schoenen mee om die pas op het laatste moment aan te trekken? Kwestie van ze niet vuil te maken onderweg?
(of is dat wishfull thinking?)

Ina zei

Ik zou een diepe buiging maken voor deze mevrouw. Ze heeft hele brede voeten, en ze krijgt rugpijn als ze maar een kwartier van die modieuze hakjes aan moet.
Eigenlijk zitten haar alleen deze exemplaren ('t zijn trouwens retedure fietsschoenen op het plaatje) haar comfortabel.
Ze is gezond en ze durft aan zichzelf te denken.
Hulde.

Anoniem zei

waarschijnlijk had ze haar pumps in d'r rugzakje... die lopen nl. voor geen meter !

hoeveel blogs denk jij trouwens bij te gaan houden ?
kun je dat niet combineren op één ?
of heb je niks te doen bij dat wetterskip...
; )

(zebra) ja, echt : )

Elsje zei

@allen: oke, oke, het zou kunnen. en wellicht wel zo verstandig. maar toch: het zag er echt niet uit! zo. ik heb gezegd ;-)

PS plaatje deed de waarheid enigszins geweld aan. de sandalen waren een stuk minder 'fancy'

Anoniem zei

Tja, comfort gaat voor!

Anoniem zei

ik vind eerlijk gezegd panties in welke openteen schoen/sandaal/laars dan ook niet kunnen ...

(ja, ja, ik ben opgevoed met 'hoe-kleed-ik-mij'-boekjes uit de jaren '60 en ik draag bij voorkeur ook panties en top in dezelfde kleur - al begin ik daar wat lossser in te worden, gisteren een roze top met paarse panties)

- en ik kan goed tegen al die blogs, want ik heb intussen een aparte Elsje-folder in mijn bloglines.

Sjaak zei

Wat een emoties schoenen kennelijk losmaken...

@Anders: Ik ben er wel voor dat er themablogs worden bijgehouden. En neem van mij aan dat ze vanuit huis worden bijgehouden

Anoniem zei

Je meent het niet!

Anoniem zei

Veel succes met de schoenendoos, ik ga weer één meer moeten lezen:-)
p.s. Comfortschoenen zijn nog altijd beter dan heel de dag met zeer voeten lopen... al zijn deze wel heel erg lelijk!